maandag 17 juli 2017

DANA CLARITY FONDS

Op 11 juni 2017 hebben we onze stichting officieel omgedoopt tot het DANA CLARITY FONDS. Ter herdenking aan één van onze oprichters. Dana betekent Vrijgevigheid en dat is precies waar we voor willen staan. Dus aarzel niet langer als je geïnteresseerd bent in het Clarity Proces en je graag een workshop wilt volgen: vraag om een gift en/of lening. Dit kan heel makkelijk door het aanvraagformulier Steun in de rug (hier rechts op de pagina) in te vullen en te sturen naar clarity4all@hotmail.com.

Reactie van iemand die m.b.v. steun van het Clarity  Fonds trainingen heeft kunnen volgen:

"Er zijn momenten in het leven dat je voelt dat het echt niet meer gaat.
Je hebt je best gedaan, je verantwoordelijkheid genomen, een beroep, een familie,
en dan op een jaar, viel de vraag: En nu?
Ik kwam er achter dat ik al te lang aan het touwtje had getrokken "om het allemaal goed te doen".
Ik werd er van bewust:"Als ik zo door ga dan maak ik mezelf helemaal ziek!"
Ik wilde absoluut met mijn werk stoppen om de tijd en de ruimte te nemen om te begrijpen wat er nou precies aan de hand was met mijn leven.
Een arts verklaarde mij werkonbekwaam: burn-out en ik kon toen een  kleine uitkering krijgen als zelfstandig.
Door een paar bijlessen te geven en tuintjes schoon te maken kon ik zorgen voor  minimale maandelijks inkomen en ik kon op deze manier tijd nemen om  een nieuwe introspectie aan te gaan .
Na een periode met grote angsten, schuldgevoelens, totaal verloren voelen ect.  kwamen er beetje bij beetje onverwachte lichtpunten in mijn leven.
Nieuwe contacten, verhuizing naar een prachtig natuur plekje, onverwachte hulp,verschillende reizen, stages voor persoonlijke ontwikkeling...er gebeurde steeds meer positieve en fijne dingen in mijn leven;
De intimiteit en de liefde met mijzelf, mijn vrouw en mijn omgeving werden steeds groter en mooier.
Deze weg had ik nooit kunnen nemen als er geen mensen waren geweest die dit ontwikkelingsproces  begrijpen en die anderen daar ook in willen  ondersteunen.
Financieel, of het delen van hun wijsheid of hun aanwezigheid, dank zij U lieve mensen,  heb ik  weer de schoonheid, de waarde en de betekenis van het leven kunnen ontdekken en kan ik dit allemaal op mijn manier weer delen met anderen .
Heel veel dank voor uw steun!"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten